♥ ♥ I LOVE YOU ♥ ♥ 2

♥ ♥ I LOVE YOU ♥ ♥ 2

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 15174
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




درباره عشق خودم

یه روزی از روز های تاببستان پارسال تو کوچه نشسته بودم  دختری که بعد ها منوجه شدم خونه ی پدربزرگش تو کوچمون بود از جلوی من رد شد و رفت تا داداشششو ببره خونه من از همون موقع عاشقش شدم 

در تابستان من نزدیک 30 بار اومدم بهش بگم که دوسش دارم هر دفعه انگار گلوی منو یکی میگرفتو نمیذاشت بگم.

تا رسیدیم به مدرسه ها......

من در 5 ماه اول مدرسه دو الی سه روز در هفته در راه مدرسه

اونو میدیم و هربار که میومدم بهش بگم دوست دارم نمیتونستم و وقتی به خونه میرفتم 2 ساعت تو لک بودم

تازه تو اون دو سه روزی هم که تو راه مدرسه میدیمش

غروبش میومد حونه بابا بزرگش بعد داغ دل من تازه میشد

در دو سه هفته آخر اسفند من هر روز اونو در راه مدرسه میدیدمش ولی چه فایده نمیتونستم بهش بگم دوست دارم

 

(((( حالا اگه شما دوستان برای من پیشنهادی دارین میتونین برام نظر یا

با استفاده از ایمیل منو راهنمایی کنین ))))

اینم از آدرس ایمیلم

((( ehsan.m7578@yahoo.com )))

(((((((( متسکرم ))))))))

 


نظرات شما عزیزان:

shokoofeh
ساعت15:32---4 ارديبهشت 1391
اشکم در امد.خیلی قشنگ بود.منم پسر عممو خیلی دوس دارم ولی خجالت میکشم بهش بگم.به نظر من اگه هنوز دختررو می بینی بهش بگو.بعدا پشیمون میشی.مرسی احسان جون.وبلاگت خیلی قشنگه

hamed
ساعت15:31---22 فروردين 1391
salam dooste man.az webwt khosham oomad.man linket kardam.age u ham mano belinki mamnoon misham.mer30

mahsa
ساعت14:57---9 فروردين 1391
وااااااي خوش به حال اون دختره ...هميشه پيش خودم مي گفتم يعني واقعا يه پسري هس که عاشق عاشقم باشه؟؟؟؟آخه من يه پسري رودوست مي داشتم که اون منوول کرد ورفت ديگه ازاون موقع پيش خودم ميگم پسري نيست که واقعايه دختري روبخواد...پيشنهادي نداشتم ...کاش کسي عاشق نشه اگه بشه از طرفش،جدانشه..کاششششش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ehsan تاريخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزيز ممنون كه به من سر زديد نظر يادتون نره باز هم به وبلاگ من بياين

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ehsan1375.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com